5.7.26 – P’s Bar楽しいライブでした!

昨晩のP’s Barでのライブに来てくださった皆様、本当にありがとうございました!皆様のために演奏できて、とても楽しい時間でした!スーパートリオは8月7日にP’s Barに戻ってきます。またお会いしましょう!
big thank you to everyone that came out to my P’s Bar performance last night. We had a great time playing the music for you! Super Trio will be back at P’s Bar on August 7th. See you then!